Törökország iszlamista diktátora, Recep Tayyip Erdogan az elmúlt napokban számos hajmeresztő kijelentéssel hívta fel magára Európa figyelmét. Ezek azonban kizárólag azoknak jelenthetnek meglepetést, akik nem ismerik Erdogan politikájának és egész világnézetének alapvetését, vagyis az iszlám politikai doktrínáját. Miután Hollandia nem adott engedélyt arra, hogy területén az iszlamista diktátor miniszterei politikai kampánytevékenységet folytassanak komoly diplomáciai viszály
POLITIKAI ISZLÁM TANULMÁNYOK KÖZPONTJA (CSPI HUNGARY) BLOG
A 2001. szeptember 11-i, Világkereskedelmi Központ elleni támadás után rádöbbentem, hogy a világban, ahol élek, szinte senki nem ismeri az iszlám tanokat. Én több, mint 40 éve kezdtem el tanulmányozni az iszlámot, így elhatároztam, hogy az életemet annak fogom szentelni, hogy ennek az ideológiának a politikai aspektusát megmutassam a világnak. Amint megértjük a tanokat, megértjük
Nemrégiben zajlottak le a választások Amerikában, itt van hát az ideje, hogy vessünk egy pillantást a dimmik egyik kedvenc mitoszára: az iszlám demokratizálhatóságára. Sok vért és verejtéket követelt Irakban, hogy demokratikus értékeket hozzanak az iszlámba. De nem számít, mennyi vér és verejték lett oda; az iszlámnak annyi köze van a demokráciához, mint egy disznónak a
Az európai muszlim populáció folyamatos növekedése vitát váltott ki az európai városokban történő letelepedésük természetéről. Hivatalosan tagadják a „no-go zónák”, vagy a „saría által kontrollált területek” létezését, mégis a városban lakók ezeket a területeket legjobb esetben is csak rossz környéknek hívják, és azt tanácsolják, hogy ne menjenek ezekre a helyekre, mert nem biztonságosak, különösen magányos,
Egyre-másra hallani, olvasni olyan áldozathibáztató véleményeket, amelyek szerint a nyugati világnak en bloc kötelessége a harmadik világot támogatni, onnan „menekülteket” befogadni, hiszen a nyugat a gyarmatosítás során ezeket a területeket kizsákmányolta, tehát felelős ezeknek a területeknek a káoszba fulladásáért és elmaradottságáért. Egyesek azt a véleményt is megfogalmazzák, hogy a mostani migrációs hullám és az annak nyomán
Migráció, mint dzsihád „A migráció volt az iszlám sikerének a kezdete, a politikai iszlám kezdete” – az m1 interjúja Bill Warner amerikai iszlámkutatóval, a fizika és matematika tudományok doktorával, a Saría törvény nem muszlimoknak c. könyv szerzőjével, aki 43 éve tanulmányozza az iszlám vallás politikai rendszerét. “Az a cél, hogy mindenki megértse az iszlámot. Nagyon
Bár Franciaországban a burka nyilvános viselése 2011 óta jogszabályt sért és ezt a törvényt a strasbourgi emberjogi bíróság is jóváhagyta a társadalmi kohézió megőrzése érdekében – egy másik ruhadarab a burkini strandviselet ügyében, az alapvető emberi jogokra hivatkozva, egy francia közigazgatási bíróság a viselés joga mellett állt ki. A burkavita politikai iszlám ideológiai kérdéseiről és
Az arc elfedésének szükségessége vitatott a muszlim vallástudósok és muszlimák körében, Európában pedig bizalmatlanságot és szegregrációt szül a szokatlan burka viselete. Amikor a fátyol a politikai iszlám ideológia szimbólumaként jelenik meg, tudatosan elválasztást hoz létre a muszlimok és a nem muszlim hitetlenek (káfirok) között. Egy káfir nő, pedig “becstelen öltözete” miatt, akár meg is erőszakolható
(részlet Saría törvény nem muszlimoknak című könyvből 2015) 3. fejezet A NŐK Az iszlám tudósai a következőket állítják: Az iszlám családokban a nőket illetően a saría törvénye a követendő jogrend. Az iszlám az első civilizáció, amely gondoskodott a nők jogairól, és biztosította azokat. Mohamed tökéletes példát mutatott a világnak azzal, ahogyan az iszlám a nőket
“A statisztikák alapján a nők ellen elkövetett erőszak a muszlimok lakta országokban a leggyakoribb a világon” – kezdődött az m1 Ma Este című műsora, melyben a CSPI magyar kutatójával beszélgetett a műsorvezető, a saría és a nők helyzete az iszlámban témákról, a most induló könyvsorozat első kötete kapcsán. A nők helyzete nem egyenrangú a saríában,